- UX Design
- Web applicatie
Het optimaliseren van persoonlijke uitnodigingen voor events.
Deloitte organiseert jaarlijks veel verschillende business events. Zoals conferenties, round tables, etentjes en gesponsorde events. Uitnodigingen worden via persoonlijke relaties vanuit Deloitte verstuurd. Allereerst is het proces op dit moment dus inconsistent, tijdrovend en niet gestructureerd. Kortom, er is dus ruimte voor verbetering.
Het optimaliseren van het uitnodigingsproces is een belangrijk ondderdeel van de Clients en Industries strategie. Door de implementatie van Jupiter (Salesforce upgrade) is dit hét moment om hiernaar te kijken. Zoals het uitnodigen van leads en clients voor events.
Door het proces te analyseren hebben we digitale touchpoints en pijnpunten in kaart gebracht. Daarmee is de gebruikerservaring en cyber security verbeterd.
Hoe digitaliseer je een tijdrovend proces voor een corporatie?
Door middel van workshops en interviews zijn de behoeften van de gebruikers in kaart gebracht. Het resultaat hiervan is een gebruiksvriendelijke interface, infrastructuur en mobiele app. Zodoende vormt dit de basis voor marketeers om controle terug te krijgen over het proces, dat voorheen nog handmatig verliep.
Single purpose app; Deloitte Invite
Single purpose app
Het creëren van een gebruiksvriendelijke app voor contact owners. Één centrale plek waarmee uitnodigingen via Microsoft Outlook verstuurd worden.
Invitation Management
Deloitte Invite optimaliseert het proces voor persoonlijke uitnodigingen. Het vervangt het complexe proces met grote Excel-lijsten naar eenvoudig contact per e-mail. Het ondersteunt marketeers met behulp van een dashboard voor de flagship events van Deloitte.