We Love een nieuwe merkidentiteit
Tijdens de revitalisatie van het merk We Love The Planet stonden natuur en duurzaamheid centraal. Deze twee peilers vormden de basis voor de vernieuwde visuele- en digitale vormentaal en merkidentiteit. Met als uiteindelijk doel: aansluiting vinden op het merk en het versterken van het gevoel van duurzaamheid en kwaliteit.
Een gebruiksvriendelijk, toegankelijk platform met een natuurlijke uitstraling
In co-creatie brachten we de problemen en pijnpunten van het oude platform in kaart. Op basis van de uitkomsten en de vernieuwde visie en strategie, zijn er stapsgewijs praktische oplossingen voor interactie en gebruikerservaring doorgevoerd. Het doel van het nieuwe platform is om ervaring voor de gebruikers beter te kunnen helpen, het merk te versterken en uiteindelijk de conversie te verhogen.
Een nieuwe website, mét behoud van de zoekresultaten op Google
De revitalisatie en herstructurering van het huidige platform. Deze revitalisatie en herstructurering van de website draagt bij aan de veiligheid, contentstrategie en vindbaarheid. Waarbij de hoogste prioriteit ligt op het zorgen voor de aanscherping van beveiliging, technische fouten en snelheid. Vervolgens kan er gezamenlijk gewerkt worden aan een gefaseerde migratie met minimale impact bij zoekmachines.
Marketing automation voor We Love The Planet
Eén keer iets verkopen is niet zo moeilijk, maar twee keer iets verkopen is al een stuk lastiger. Samen met We Love The Planet bedachten we een manier om bij te houden wanneer de diffusers leeg zijn en het tijd is voor een nieuwe. Vervolgens versturen we automatisch een e-mail naar klanten, die specifieke producten kopen.
Op deze manier maakten we het mogelijk om gepersonaliseerde, periodieke emails te versturen naar klanten. Zo zit je nooit meer zonder je favoriete diffuser.