Hoe service design kan helpen om de klanttevredenheid te verhogen

Service design is een proces waarbij de ervaring van de klant centraal staat tijdens het ontwerpen en verbeteren van een dienst of product. Het doel van service design is om ervoor te zorgen dat een dienst of product aan de behoeften van de klant voldoet, en dat de klanttevredenheid en -loyaliteit verhoogt.
Tekenen op een white board

Het incorporeren van Service Design in de strategie van jouw organisatie

Service design kan worden toegepast op verschillende soorten diensten, zoals financiële diensten, transportdiensten, gezondheidszorg, en zelfs op overheidsdiensten. Het is een multidisciplinaire aanpak die gebruikmaakt van verschillende methoden en tools, zoals gebruikersonderzoek, stakeholderanalyse, en prototypen.

 

Wat houdt Service Design bij Active Collective in

  • Begrijpen van de behoeften en verwachtingen van de klant
  • Gebruikersonderzoek
  • Stakeholderanalyse
  • Ontwerp & Prototype
  • Klanttevredenheid

Laatste nieuws

Alle artikelen

Mogen wij jouw digitale product ontwikkelen?

Probeer je levens van mensen makkelijker of efficiënter te maken, maar loop je vast op de ontwikkeling van een digitaal product? Bij Active Collective ontwikkelen we software voor verschillende sectoren. Wel hebben we specialistische ervaring binnen het Life Sciences & Health Care domein. Welke behoefte je ook hebt; Wij denken met je mee en komen samen tot de perfecte digitale oplossing voor jouw menselijke vraagstuk.

Guido

Neem contact op

Heb je vragen over een digitaal product? We helpen je graag verder. Neem contact met op met Guido voor meer informatie.

Active Collective B.V.
Noorderweg 42-44
1948 PK Beverwijk

0251-29 33 70
[email protected]