Ik ben Jasper, 29 jaar oud en woon in Haarlem. Als kind was ik al erg geïnteresseerd in computers en technologie. Die interesse is alleen maar gegroeid, en ik heb er een mooie carrière in kunnen opbouwen. Ik hou van de natuur en creatieve bezigheden. 2D animatie en game development zijn hobby’s waar ik me nu veel mee bezig hou. Verder speel ik ook piano en ben ik groots fan van Final Fantasy muziek.
Mijn sterkste kwaliteiten zijn mijn analytisch vermogen, probleemoplossend vermogen en out of the box denken. Als back-end developer zijn dit de kwaliteiten waar ik het meeste aan werk. Buiten werk om zou ik zeggen mijn empathisch vermogen. Ik help mensen graag en doe altijd mijn best om bij te dragen aan een leuke sfeer.
De Sinterklaas vieringen zijn ieder jaar weer een groot succes. Helaas ben ik gebonden aan een geheimhoudingsverklaring en kan ik er niet verder op ingaan. Iets over dubieuze surprises…
In mijn jonge jaren heb ik vele idolen gehad. Als opgroeiende pianist was mijn idool Nobuo Uematsu, de componist van o.a. Final Fantasy X’s muziek. De stukken die hij heeft geschreven raken me nog steeds diep en het is mijn droom om ze allemaal te kunnen spelen.
Design speelt een belangrijke rol in ons leven en beïnvloedt onze interacties, aankopen, leefruimtes en zelfs ons zelfbeeld. Het fungeert als een visuele vorm van communicatie. Het vormt onze gevoelens over diverse onderwerpen, personen en plaatsen. In een wereld waar... Lees verder
Ik ben Uma, software engineer bij Active Collective. Onlangs heb ik mijn eerste jaar bij Active Collective afgerond. Het afgelopen jaar ben ik een spannende reis begonnen vol uitdagingen, kansen en persoonlijke groei. Met dit artikel wil ik mijn inzichten... Lees verder
Cyberbeveiliging is niet langer meer alleen een zorg voor grote ondernemingen. Ook kleine en middelgrote bedrijven spelen een cruciale rol in onze economie en hebben recht op gedegen bescherming tegen het groeiende risico van cyberaanvallen. In dit artikel belichten we... Lees verder
In onze reeks artikelen over de ontwikkelingscyclus van digitale producten hebben we aandacht besteed aan de diverse stadia, van een proof of concept tot het creëren van een prototype. Nu duiken we in de eindfase: het ‘minimum viable product’, oftewel... Lees verder
In ons vorige artikel hebben we jullie meegenomen in de eerste fase van de ontwikkeling van een digitaal product, namelijk een proof of concept. De volgende stap is het creëren van een prototype. Maar wat houdt een prototype nu precies... Lees verder
Opdrachtgevers benaderen ons vaak met de vraag om een digitaal product te ontwikkelen dat een significante bijdrage moet gaan leveren aan de optimalisatie voor een bepaald proces binnen de organisatie. Om vooraf te bepalen of de betreffende digitale oplossing haalbaar... Lees verder
In de afgelopen jaren heeft remote werken een enorme vlucht genomen, waarbij steeds meer mensen de vrijheid en flexibiliteit van werken op afstand omarmen. Vietnam is een populaire bestemming voor digital nomads[1] en remote werknemers, vanwege het land’s prachtige landschappen,... Lees verder
In het eerste deel hebben we het gehad over het onderhoud aan je website. In dit artikel gaan we het hebben over de snelheid en prestatie. In een tijd waarin gebruikers steeds hogere eisen stellen aan de snelheid en prestaties... Lees verder
Probeer je levens van mensen makkelijker of efficiënter te maken, maar loop je vast op de ontwikkeling van een digitaal product? Bij Active Collective ontwikkelen we software voor verschillende sectoren. Wel hebben we specialistische ervaring binnen het Life Sciences & Health Care domein. Welke behoefte je ook hebt; Wij denken met je mee en komen samen tot de perfecte digitale oplossing voor jouw menselijke vraagstuk.
Heb je vragen over een digitaal product? We helpen je graag verder. Neem contact met op met Guido voor meer informatie.