Je bent CEO, Marketing Manager, IT-manager, Product Owner, CFO, E-commerce Manager en je wil je afdeling/bedrijf digitaliseren, of nog beter, je hebt een fantastisch nieuw idee voor een digitaal product waar de organisatie zich mee gaat onderscheiden in de markt. De eerste stap die gezet moet worden is het vinden van een geschikte technische ontwikkelpartij, ofwel digital agency. Er zijn zoveel verschillende opties, dus hoe weet je welke het beste bij je past? Wij helpen je een handje!
Om er zeker van te zijn dat je de juiste beslissing neemt, is het belangrijk om verschillende factoren in overweging te nemen.
Het is verleidelijk om al je vraagstukken bij een full-service partner (rebranding, technische ontwikkeling, online marketing, etc.) neer te leggen. Eén aanspreekpunt die precies weet hoe elk onderdeel in jouw gehele strategie past. Maar het is lastig een partner te vinden die dit echt goed kan. Daarnaast kan het ook riskant zijn: als je alle kaarten op tafel legt bij één organisatie, is het lastig onderhandelen. Omdat het enorm veel tijd, geld en moeite kost om met al je diensten naar een concurrent te gaan. De full-service partner houdt hier rekening mee. Daarom is het belangrijk om scherp te zijn als je kiest voor een full-service digital agency.
Door deze factoren in overweging te nemen bij het kiezen van een geschikte technische ontwikkelpartij, kun je er zeker van zijn dat je de beste optie kiest voor jouw project. Neem de tijd om verschillende bedrijven te vergelijken om er zeker van te zijn dat je de juiste keuze maakt.
Active Collective is een digital agency met een mix van digitale specialisten. Het meedenken met onze opdrachtgevers zit in ons DNA. De eerste stap is het uitvoerig luisteren naar de klant en het doorvragen wat de werkelijke behoeftes en uitdagingen zijn. Doordat wij niet gebonden zijn aan een bepaalde software en/of systeem, adviseren wij de best mogelijke oplossing die aansluit op jullie probleem. Alle kennis en expertise hebben wij in-house, zodat je altijd weet bij wie je moet zijn! Wil je meer weten over onze werkwijze, of sta je open voor een vrijblijvend gesprek. Neem contact op met Guido of vul het contactformulier in.
Raymond Martens, CTO van Active Collective, gaf onlangs een presentatie over Project PICTURE tijdens een evenement van het Healthcare Innovation Platform (HIP). Dit initiatief is een samenwerking tussen techbedrijven en zorgprofessionals, gericht op het versnellen van innovaties in de gezondheidszorg.... Lees verder
Als experiment hebben wij een maatwerk AI-chatbot ontwikkeld die getraind is op een grote dataset met financiële informatie, waaronder 67.358 facturen, 80.418 transacties en 3.915 leveranciers. Hierdoor kunnen gebruikers communiceren met deze informatie zonder complexe formules, scripts of queries. De... Lees verder
In het eerste en tweede deel van onze serie over het optimaliseren van een website hebben we de noodzaak van onderhoud en de invloed van snelheid en prestaties besproken. Nu richten we ons op twee cruciale aspecten die vaak over... Lees verder
In de afgelopen jaren is kunstmatige intelligentie (AI) uitgegroeid van een futuristisch concept tot een integraal onderdeel van veel organisaties. Hoewel de initiële hype is afgenomen, blijft de impact van AI groot en onmiskenbaar. AI helpt bij het maken van... Lees verder
Design speelt een belangrijke rol in ons leven en beïnvloedt onze interacties, aankopen, leefruimtes en zelfs ons zelfbeeld. Het fungeert als een visuele vorm van communicatie. Het vormt onze gevoelens over diverse onderwerpen, personen en plaatsen. In een wereld waar... Lees verder
Ik ben Uma, software engineer bij Active Collective. Onlangs heb ik mijn eerste jaar bij Active Collective afgerond. Het afgelopen jaar ben ik een spannende reis begonnen vol uitdagingen, kansen en persoonlijke groei. Met dit artikel wil ik mijn inzichten... Lees verder
Cyberbeveiliging is niet langer meer alleen een zorg voor grote ondernemingen. Ook kleine en middelgrote bedrijven spelen een cruciale rol in onze economie en hebben recht op gedegen bescherming tegen het groeiende risico van cyberaanvallen. In dit artikel belichten we... Lees verder
In onze reeks artikelen over de ontwikkelingscyclus van digitale producten hebben we aandacht besteed aan de diverse stadia, van een proof of concept tot het creëren van een prototype. Nu duiken we in de eindfase: het ‘minimum viable product’, oftewel... Lees verder
Probeer je levens van mensen makkelijker of efficiënter te maken, maar loop je vast op de ontwikkeling van een digitaal product? Bij Active Collective ontwikkelen we software voor verschillende sectoren. Wel hebben we specialistische ervaring binnen het Life Sciences & Health Care domein. Welke behoefte je ook hebt; Wij denken met je mee en komen samen tot de perfecte digitale oplossing voor jouw menselijke vraagstuk.
Heb je vragen over een digitaal product? We helpen je graag verder. Neem contact met op met Guido voor meer informatie.